pátek 14. února 2014

Upcoming films, možná i pár aktuálních (únor-duben)

Název článku v angličtině? Nebyl to rozhodně můj cíl, ale nějak jsem nemohla vymyslet a vytvořit ten správnej nadpis v češtině, tak se předem omlouvám za tenhle kolaps. :D
Proč jsem si vybrala zrovna takovej článek? Je to jednoduchý. Už to bude nějakej ten rok, kdy jsem propadla vášni s filmy. Když jsem v určitým věku dokonce došla k tomu, že veškerý filmy můžu stáhnout na internetu a nemusím čekat, až to bude v televizi, bylo to asi nejlepší zjištění v mým dosavadním životě. :) Jedním z mých menších snů vždycky bylo pracovat v kině, nějakým způsobem. Měla jsem tu možnost už dřív, ale jelikož bydlím v malým městě a do Liberce, kde kino máme se musí dojíždět, neměla jsem moc šancí tam pracovat, protože bych se neměla jak dostat domů, to se ale díky mýmu bydlení na koleji změnilo. Kolej mám v Liberci a tím pádem můžu pracovat v kině.. a co je na tomhle to nejlepší? Tohle se mi v prosinci splnilo a já mám teď brigádu v Cinestaru! Třikrát hurá! :D O filmech jsem měla vždycky docela přehled, ale teď je ten přehled ještě větší a díky tomu můžu napsat tenhle článek. :) Berte to jen tak, že píšu o filmech, který mi nějakým způsobem utkvěly v hlavě, je jedno čím, ale prostě něčím a proto je tu zmiňuju. :)


Prodloužený víkend (Labor Day) - 6.2.2014
Minulý týden, přesněji teda 6.2. u nás byla premiéra. Když jsem viděla trailer poprvé v kině, jen jsem koukala, tajila dech a věděla, že tenhle film prostě musim vidět! No.. zatím jsem se k tomu ještě nedostala, protože moje mamka je líná jako prase a jinak nějak nevím, kdo by měl čas se mnou jít. :D Oficiální hodnocení a info zde.




Robocop (RoboCop) - 6.2.2014
O tomhle filmu jsem zatím moc nezjišťovala, ale odhaduju, že podle návštěvnosti, která je celkem vysoká (aspoň u nás v kině), tak to bude rozhodně stát za to. Kdo zná starýho Robocopa a měl ho rád, nebo pořád má, tak je to asi dělaný pro něj. Já jsem Robocopem nikdy moc nežila, ale určitě se na to někdy v budoucnu podívám, jen bych na to určitě nešla do kina. :) Musím ale uznat, že trailer je super, tak snad bude i ten film. Sci-fi mám ráda, tak si to třeba brzo někde stáhnu a případně napíšu recenzi pro ty, co nejsou tak odvážní, aby na to do kina šli, nebo jim to za to jednoduše nestojí. Někomu by se to ale mohlo líbit a nerada bych tyhle lidi o to ošidila. Více info zde.



Životní šance (One Chance) - 13.2.2014
Tenhle film, který svým příběhem očividně hýbe světem měl v našich kinech premiéru včera. Musím říct, že vidět ho mě hodně láká, příběh je hodně za srdce beroucí a já jsem taková trošku citlivka. No abych byla upřímná jsem velká citlivka, ale co. :D Ráda is u filmů pobrečím a podle mě tohle bude jeden z nich. Nevím, jak moc sledujete reality shows, pěvecký soutěže a talentový soutěže v zahraničí, ale tenhle příběh zná podle mě hodně lidí. Paul Potts, Britain's Got Talent, nevzhledný tlustý podivín. To podle mě mluví za vše. Určitě si tenhle film najde svoje fanoušky. :) Víc se mrkněte na čsfd.



Zachraňte pana Bankse (Saving Mr. Banks) - 20.2.2014
Na tenhle film už nějakou dobu čekám a ještě si minimálně dva týdny počkám, ale hned jak film udeří do českých kin, tak se neznám a udělám vše pro to, abych ho mohla co nejdřív vidět. :) Určitě všichni znáte Mary Poppins aspoň v nějakým podání, ať už muzikálovým, filmovým nebo knižním. Tenhle film pojednává hlavně o tom, jak Walt Disney chce získat práva na film od autorky knížky Mary Poppins P. L. Traversové. Myslím, že to bude super životopisná rodinná komedie pro všechny ročníky. Kdo neviděl trailer, rozhodně se na něj podívejte, už u něj jsem se nasmála a mám v něm oblíbenou scénu! :) Kdo by rád věděl, o čem přesně film je a co se tam tak nějak děje, mrkněte se tady. Co filmu rozhodně prospívá je to, že v hlavní roli pana Disneyho je sám sir Tom Hanks osobně. :)



Památkáři (The Monuments Men) - 27.2.2014
Je to zvláštní, ale na tenhle film se chodí ptát docela dost lidí, nevím proč, ale myslí si, že ho už dáváme a asi proto jsem se o něj začala zajímat o něco víc, jinak by mě snad trknul do okna jen díky tomu, že máme v kině obří kartonovej plakát s podobiznou miláčka Matta Damona a samozřejmě George Clooneyho! :D Je to dobře obsazený a jsem sama moc zvědavá, jakej ten film nakonec vlastně bude. :) Asi bych na něj i zašla do kina. :) Zde si samozřejmě můžete přečíst víc a udělat si na film svůj vlastní obrázek.



300: Vzestup říše (300: Rise of an Empire) - 6.3.2014
Kdo neviděl 300: Bitva u Thermopyl? Snad už každej proboha! Je to další pokračování z týhle série podle komiksů od Xerxesovi a bude to jistojistě velká pecka! :) Pro mě rozhodně jeden z nejočekávanějších filmů roku 2014. :) Moc se na něj těším a půjdu na něj do kina klidně i sama, protože věřím, že to bude minimálně stejně dobrý, jako jednička. :) Koho by zajímalo víc, samozřejmě nabízím odkaz. Kdo by chtěl, najděte si film na IMDB, určitě je tam víc info. :)




Vampírská akademie (Vampire Academy) - 6.3.2014
Tak o tomhle filmu jsem donedávna neměla ani potuchy, potom mi ale moje drahá spolužačka poslala trailer a já si říkám.. haháá a proč ne že jo. :D V dnešní době, která je plná upírů, netopýrů, vampírů, papírů :D je možný prostě všechno. Je k tomu dokonce knižní série, ale nejsem si jistá, jestli je to stejný, ale asi nebude, stejně jako Upíří deníky nebo Gossip Girl. Někdy je to možná lepší, aspoň to lidi neporovnávaj, protože to nikdy nedělá dobrotu. :) Trailer vypadá zajímavě a tak jsem si říkala, že pokud se mi bude chtít a budu zrovna při penězích, půjdu se na to podívat. :) Víc info zde. Mimochodem na Neoluxoru probíhá soutěž o lístky na premiéru filmu v Praze. :)




Need for Speed - 13.3.2014
Pro mě něco jako druhá edice Rychle a zběsile, ale jelikož Rychle a zběsile naprosto miluju, hlavně Paula!! oléé :D tak bych chtěla vidět, jak se tahle napodobenina vyvede. :) Další věc, proč mě tenhle film láká je, že jsem tu hru hrála jako malá na počítači, pamatuju si na jejich skvělý soundtracky a věřím tomu, že se jim soundtrack povede i tentokrát. :) No uvidíme, jak se to vyvine.. dejme tomu šanci. :))




That Awkward Moment - 27.3.2014
Aneb jsem pěkně naštvaná, že všude tenhle film už je (myslím tím Ameriku a Anglii) a tady to prostě ještě není a budu muset ještě víc jak měsíc čekat!!!!! Zase se mám aspoň na co těšit. :) Komedie s miláčkem Zacem Efronem, který už rozhodně není ten kluk z Muzikálu ze střední, ale stal se z něj nádhernej chlapák, což dokázal ve snímku Talisman (The Lucky One), kdo neviděl, stojí to za to, je tam vážně boží! :D Zpět k tomuhle filmu, pamatuju si na The Ellen show, když tam byl Zac a bavili se právě o tomhle filmu a ona ho chválila ten film chválila do nebe a jak je děsně vtipnej, a že snad i pomáhal režírovat. Prý je tam snad i dost scén, kdy je "nahej".. jakože nahej, aby to mohli pustit do kina.. ááá nemůžu se dočkat! :D




Captain America: Návrat prvního Avengera (Captain America: Winter Soldier) - 3.4.2014
Za prvé musím říct, že se mi silně nelíbí překlad tohohle filmu do češtiny, proč to vždycky musí nějak podělat? Za druhé.. začátek měsíce a hned taková pecka, další film na kterej se třesu jako děcka na lízátka. Miluju Marvel, miluju Avengers a můj nejoblíbenější je? Áha.. je to Kapitán Amerika! Už z komiksů byl můj oblíbenec, jakmile ale do filmu obsadili jako kapitána Chrise Evanse, už ho z první pozice nejoblíbenějšího Avengera nemohl nikdo sesadit! :D Doufám, že máte rádi komiksy a Marvel stejně jako já ať nevypadám jako blázen. :) Pro více info si otevřete mojí oblíbenou čsfd. :))




Nekonečná láska (Endless Love) - 24.4.2014
Zaujal mě příběh filmu, z části mi to připomíná Hříšnej tanec, jenom bez tance. :D Je to o slečně, která pořád jenom čte knížky, a když pozná právě jeho, totálně se změní a začne žít svůj život. No uvidíme, co se z toho vyvine a jestli to vážně nebude jenom laciná napodobenina tohohle skvělýho filmu. Rozhodně by to byla škoda, protože Alex Pettyfer je tam totálně k sežrání. :) Kdo by ho neznal, viděli jste film Puberťačka s Emmou Roberts s hlavní roli? Tam je taky hoodně dobrej, ale ještě takový děťátko. :D Za to ve filmu Magic Mike.. wow! To už rozhodně děťátko není! :)) Na čsfd bohužel popis nenajdete, ale je tam aspoň trailer v češtině pro ty, co by nezvládali ten v AJ na youtube. :) Kdyby někoho tenhle film zajímal, rozhodně navštivte IMDB. :)




The Amazing Spider-Man 2 - 24.4.2014
Než jsem viděla první díl týhle nový ságy Spider-Mana, říkala jsem si, proč pořád vymýšlí nový verze všech komiksových hrdinů, zřejmě proto, aby na tom pořád dokola mohli vydělávat. :D Určitě to tak bude, ale tahle verze se jim vážně povedla a proto jim věřím i u verze dílu druhýho, pokud dodržej standarty prvního dílu, všichni budou nadšený a film bude skvělej. :) Spíš se bojím těch dalších dílů, protože jsem koukala, že plánujou trojku i čtyřku. Hmmm, počkejme si. :) Více o všem tady.



Tak co, láká vás nějaký z těchto filmů? :) Chystáte se na něco do kina? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat